Nyuggerlájf

Nyuggerlájf

Honnan veszed észre, hogy öregszel?

2019. december 10. - Nyica

Négyen vagyunk, nyugdíjasok, fiatal korunk óta munkatársak voltunk,  azóta is jó barátnők . Néha összejövünk egy kis locsifecsire.  Előkerülnek az okos telefonok, teli unokás képekkel.
Jajjj de éédes! De cukiii!  Aranyfalat. tünemény tündérbogár.  Röpködnek a jelzők, közben mindnyájan tudjuk, hogy egyikünk se lát semmit a kijelzőkön.

Kölcsönösen  megállapítjuk egymásról, hogy nem öregedtünk egy fikarcnyit sem.  Talán néhány plusz kiló,  kis nevető ráncok a szem sarkában, őszülő haj.   De az idő mégis csak eltelt rajtunk, hatvan felett azért már vannak figyelmeztető jelek:

A férfiak már elég ritkán fordulnak utánad, és ez téged már annyira nem is érdekel.

Időnként rád tör a hiúság, ránctalanító arcmaszkokat veszel.  Rajtad nem változtat semmit, de a családod sikítófrászt kap.

A boltban meglátod a sót, veszel is rögtön, addig, amíg van otthon, mert ha elfogy, tuti nem jut eszedbe.  Amikor otthon betennéd a konyhaszekrény aljába, több kiló só vigyorog rád.

Döbbenten bámulod a tenyeredben levő pirulát, mert elfelejtetted, hogy ez most a kutya gyógyszere vagy a te vitaminod.

Beengeded a lakásodba Jehova Tanúit, mert igaz, hogy sosem hittél az örök életben, de egy próbát azért megér.

Szeretnél fiatalos lendülettel kiszállni az autóból, de a térded megbicsaklik, a derekad becsípődik (annak ellenére, hogy reuma kenőcs a testápolód).

Egyre több kedvenc sorozatod van.

Estefelé már nem mozdulsz ki otthonról, nehogy lemaradj a Híradóról.

Szeretnél nasizni tévénézés közben, de amikor beleharapnál a csipszbe, eszedbe jut, hogy már rég megmostad a fogadat, és betetted a dobozába.

 Mindeközben tudod, hogy ez már jobb nemigen lesz.  Tervezgeted a jövőt, de néha arra is gondolsz, hogy több van már mögötted, mint előtted.  Ettől kicsit elszontyolodsz,  aztán megrázod magad,  örülsz, hogy idáig eljutottál. 

 Nem is olyan rossz hatvanasnak lenni!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyuggerlajf.blog.hu/api/trackback/id/tr7116351072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a14x91n 2019.12.11. 21:40:00

Én 20 évvel vagyok túl a 60 éven, itt fáj, ott fáj, de sajnos nekem fiatalon is fájtak az izületeim, ez nem újdonság. Nem használok arcmaszkokat, pedig egyedül élek, senki nem látná, de tudom a ráncai is az enyémek, dolgoztam értük. Már dédunokáim vannak, de soha nem mutogatom őket, másnak ez nem érdekes. Nekem okoz örömet. Senkit nem dicsérek elvtwelenül, főlegv nem a barátaimat, és azt sem kedvelem, ha neem bókol valaki úgy hogy látom rajta ő maga sem hiszi el amit mond. Egy biztos mások szerint is, de szerintem is nem látszom annyinak mint amennyi vagyok. Talán mert duci vagyok, és nem nagyon vannak ráncaim. De mindenki tudja, hogy idősbbkorban már másként nézünk ki, de senki nem akar fiatalon meghalni. Én szeretek élni, és boldog vagyok, hogy megérhettem 2 dédunokám születését. Az élet szép, csak az emberek igyekszenek elrontani!

Emese Németh 2019.12.11. 22:59:43

Ismeretlenül is gratulálok a válaszához.
süti beállítások módosítása