Nyuggerlájf

Nyuggerlájf

Használati utasítás

2017. november 01. - Nyica

A készülék nem arra való, hogy korlátozott fizikai, érzékszervi vagy szellemi képességű személyek (beleértve a gyerekeket is) tapasztalat ill. tudás hiányában használják, kivéve, ha biztonságukért felelős személy felügyel rájuk.....stb   

Nem, ez nem egy helikopter használati utasítása, csak egy elektromos ébresztőóra, amivel annyi dolga van az embernek, hogy bedugja a konnektorba, aztán jónapot.  Az óra teszi a dolgát, mutatja az időt, piszkálni évente kétszer kell, óraátállításkor.  Eddig a fiamra hárult ez a feladat, de most én állítottam át.  Szellemi képességeimet   jól példázza, hogy csak a használati utasítással a kezemben fogtam hozzá.   És ahogy beleolvastam, rájöttem, hogy talán meghaladja a képességeimet a feladat, talán alkalmatlan is vagyok, koromnál fogva, bár a nyugdíjasokat nem írja.  Azért mégis csak sikerült összehozni, balesetmentesen.

Tisztában vagyok azzal, hogy fontos a biztonsági figyelmeztetés, de azért ez már egy kicsit túlzás.                                                                                                                                                 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyuggerlajf.blog.hu/api/trackback/id/tr3516351046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása