Nyuggerlájf

Nyuggerlájf

Van élet hűségnyilatkozat nélkül is

2019. szeptember 26. - Nyica

Mióta mobiltelefon , kábeltévé, internet van, azóta van hűségnyilatkozat is.  Lejár, újra kötöd, vagy átmész másik szolgáltatóhoz.   Más variáció nincs, eddig legalábbis úgy tudtam.

Valamikor a tavasszal  kezdtem el azon agyalni, hogy le kellene mondani a kábeltévét, úgy sincs semmi nézhető, az interneten meg számtalan lehetőséget találok a kikapcsolódáshoz.  Hónapokig gondolkodtam neki, majd a nyár vége felé elkezdett hívogatni a szolgáltató, mondván, szeptemberben lejár a hűségnyilatkozatom, ideje volna újra megkötni.  Megmondtam őszintén, hogy  még nem döntöttem el, hogy kell-e nekem kábeltévé, hívjanak később.  Közben megjött az augusztusi számla.  Általában nem szoktam elolvasni részletesen, de most megfordítottam, hátha van valami dörgedelem arról, hogy még mindig nem köteleztem el magamat a következő  évre.    Volt néhány sor apró betűkkel.  ( Még egy) szemüveg fel, nézzük, mit írnak?  Hát csak annyit, ha nem írok alá újabb egy évnek, akkor határozatlan idejűre módosul a szerződésem.   Bakker, ilyen tényleg van?   Nem is kötelező a hűségnyilatkozat?   És akkor ezt miért nem mondta idáig senki?   Igaz, én sem kérdeztem sose.  Hűségnyilatkozat mindig is volt, mindig is van, és mindig is lesz, ki gondolna arra, hogy nélküle sem áll meg az élet.
Amikor újra megkerestek, akkor mondtam is, hogy inkább lennék határozatlan idejű ügyfél, és rákérdeztem, van-e valami hátránya?  Csak annyi, hogy a hűségnyilatkozat garantálja, hogy egy évig nem emelnek árat, a határozatlannál meg bármikor emelhetnek, amikor akarnak.  Na, hát én meg bármikor lemondhatom a szolgáltatást, mindenféle plusz költség nélkül, úgyhogy kvittek vagyunk.

És eljött a szeptember,  ugyanúgy nézem a tévét, mint eddig, csak most már hűségnyilatkozat nélkül.  Mert még mindig gondolkodom, akarok.e kábeltévét.

A bejegyzés trackback címe:

https://nyuggerlajf.blog.hu/api/trackback/id/tr1216351070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása