Nyuggerlájf

Nyuggerlájf

Egy fenét ég a zsír!

2017. május 24. - Nyica

   Napi huszonöt felülés lehet hogy másnak röhejes, nekem nagyon szép teljesítmény, ha azt veszem alapul, hogy húsz évesen is maximum hármat tudtam megcsinálni.  Pedig nagyon szerettem tornázni, legalábbis sűrűn voltak reggeli torna rohamaim, hullámokban, egészen az utóbbi nyolc évig.   Az utolsó munkahelyemen a hajnali  kettő vagy négy órai műszakkezdés mellett már nem fért bele. 

Na de most már !  Főleg, hogy derékban igen csak kerekedek.  Csakhogy az eddig csinált gyakorlatok nem használtak, ezért aztán kitaláltam hogy ideje lenni hasizomra gyúrni.  Alaposan megszenvedtem, mire eljutottam a napi huszonöt felülésig, de éreztem, hogy izmosodik a hasam.  Látszani persze semmi nem látszott, mivel az a huncut hájacska eltakarta, de én tudtam, hogy alatta ott az izom, és hittem, hogy majd csak leolvad a fölösleges zsír.  De hogy mégis mikor, annak próbáltam utánajárni a napokban.  Rágugliztam, mert jön a jó idő, és ha nem is igénylek kockás hasat, de legalább laposabbat,  na azt nagyon szeretnék.
Ezt találtam:

A hasazás nem éget zsírt

„Mindenki kockás hasra vágyik, de a hasizom edzésével kapcsolatban két tévhit él az emberekben. Egyrészt azt hiszik, hogy pusztán a hasgyakorlatokkal célzottan el lehet tüntetni a hasi zsírpárnákat, másrészt azt gondolják, hogy a felülés a legjobb módja a törzsizmok edzésének. Mindenkit ki kell ábrándítsak, nincs olyan, hogy helyi zsírégetés, azaz csinálhatunk több ezer felülést, önmagában ennyivel nem tudjuk leégetni célzottan a zsírt, maximum erősödik a hasfalunk – a zsír alatt” – szögezte le a tréner már a legelején.

A kockás has a konyhában készül

Hiába erősíti a hasat felülésekkel, a kockák csak akkor látszanak, ha eltünteti az azokat fedő zsírréteget. Az edző szerint a kockás has a konyhában készül, azaz a lapos has titka a megfelelő étrend. Kerülni kell a cukros, lisztes, finomított szénhidrátokat tartalmazó ételeket, és emellett kellő mennyiségű fehérjét kell fogyasztani. Általánosságban elmondható, hogy a férfiaknál 12-14 (nőknél 18-19) százalék körüli testzsírnál már kezdenek kirajzolódni az áhított kockák.
Forrás: Dívány

Szóval, a késő esti nagy zabálások nyomait nem lehet ezer felüléssel sem eltüntetni, a késő esti nagy zabálásokat be kell fejezni.  A sült krumplit, a füstölt kolbászt meg a hasonlókat lehet hanyagolni. vagy lehet bánatosan gyűrögetni deréktájban az úszógumit.  
Ez van!

A bejegyzés trackback címe:

https://nyuggerlajf.blog.hu/api/trackback/id/tr5416351038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása