Nyuggerlájf

Nyuggerlájf

Egy busznyi ember talán mégsem hülye

2018. szeptember 30. - Nyica

Egész életemben szerettem volna utazni, de sosem jutottam el sehová.  Vagyis, hogy igen, de az még a házasságom előtt volt.  A férjem családja a nyaralást fölösleges úri passziónak tartotta, de nem is volt ezzel gond, mert úgysem tellett volna rá.   Jöttek a gyerekek,  jöttek a problémák,  küszködtem egy rossz házasságban, és azzal biztattam magamat, majd ha egyszer nyugdíjas leszek, bepótolok mindent, amiből kimaradtam.

Akkoriban magam sem hittem abban, hogy eljön az az idő, de aztán mégiscsak.  És akár valóra is válthatom az álmaimat!   Ha nem is hosszas nyaralás formájában. Találtam  a neten egynapos utazást, a szlovéniai  Dobronakba, ahol egy csodálatos, gyógyító energiákkal rendelkező erdő, és  Közép - Európa egyetlen orchideafarmja van.   Befizettem, örültem a lehetőségnek, ám akkor az ismerőseim elkezdtek értetlenkedni.  
- Mi abban a jó, hogy egész nap  utazol azért,  hogy néhány órát eltölts egy helyen?  
- Miért nem egy hosszú hétvégére fizetsz be?
- Egy nap alatt nem is látsz semmit!
- Hülyeség!
Mondták ezt olyanok, akik se egy hosszú hétvégére, se hosszabb nyaralásra nem mennek, viszont észt osztani nagyon tudnak. 

 

 

 

 

 

Lehet, hogy hülyeség, de a buszok mindig megtelnek, úgy látszik, sok ilyen hülye ember van, mint én.  Talán csak ennyit engedhetnek meg maguknak,  esetleg nincs annyi szabadidejük, hogy napokra elutazzanak,  de egy hétvégi kirándulás azért még belefér.   Én például a kutyám miatt nem mehetek  el napokra.  Igaz, hogy a fiam otthon van,  de Ebedli addig nem eszik, amíg haza nem érek.  Nélkülem nem megy el sétálni, sőt, a lakásból sem lehet kicsalogatni, hogy legalább az udvaron szaladjon egyet.  Ezért így oldom meg az utazgatásaimat, mert ugye az első után jött a többi. Engem nem zavar, hogy csak  egy nap, legalább este a saját ágyamban alszom.  

 

Igaz, hogy tíz- tizenkét órát, vagy még többet is úton vagyok,  de sétáltam a dobronaki energiaparkban, láttam a Myra vízesést Muggendorfban, szédültem a Hohe Wandt kilátójában, hajóztam a Balatonon, felcaplattam a Tihanyi Apátsághoz, ajándékokat vettem a siófoki bazársoron, és ha találok valami nekem való utat, akkor megint csak megyek, mert mert utazni jó!
A fanyalgók meg csak fanyalogjanak itthon!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyuggerlajf.blog.hu/api/trackback/id/tr9416351056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása